Willa Malinowa - Zakopane

Witam się z Wami po dłuższej przerwie. Na początku naszych wakacji wybraliśmy się z Kubą w miejsce, które kojarzy nam się niesamowicie dobrze, ponieważ z naszym pierwszym wyjazdem razem. Odwiedziliśmy Zakopane. Mimo, że dla niektórych to oklepane miejsce, my znaleźliśmy trochę ciszy i spokoju w górach. Jak tylko wspominam ulicę Za Strugiem na naszych twarzach pojawia się zdecydowanie uśmiech, ponieważ właśnie to miejsce odwiedziliśmy zaraz po studniówce. Krótko mówiąc kiedy inni uczyli się do matury, my zdecydowaliśmy odciąć się od wszystkich i wszystkiego na krótką chwilę. Bliżej zimy podzielę się z Wami tipami, gdzie warto pójść i co odwiedzić w okresie zimowym, a teraz zapraszam Was na dzisiejszy post.

Do Zakopanego przyjechaliśmy na zaproszenie Willi Malinowej. To miejsce naprawdę nas urzekło. To cudowne miejsce nie tylko dla par, ale także dla rodzin z dziećmi. Chciałabym wam wymienić kilka zalet tego miejsca.

Lokalizacja
Willa znajduje się na ulicy Za Strugiem. Mimo, że jest położona blisko Krupówek to jest to naprawdę zaciszne miejsce, z cudownym, relaksującym widokiem na góry. Wielki plus za lokalizację!

Wystrój willi
Willa jest utrzymana w górskim klimacie. Wszystkie detale, żłobienia szczerze mnie urzekły. Uwielbiam taką dbałość o szczegóły i za każdym razem to poprawia moją opinię o danym miejscu. Piękna estetyka. Dużo drewna. Cudownie!

Udogodnienia w Willi
W willi oprócz oczywiście noclegu czeka na Was parę niespodzianek! Sauna, która jest dostępna dla gości przez 24h. Dzięki temu, raczej nikogo w niej nie spotkacie! Trochę śmieszne, ale przez czas, w którym chodziliśmy do sauny, nie spotkaliśmy nikogo. Kolejną zaletą są przepyszne śniadania. Przez cały wyjazd starałam się jeść w miarę zdrowo. Każda z nas wie, że często w hotelach jest to trudne. W Willi wybór jest naprawdę duży i każdy znajdzie coś dla siebie.

2 Comments

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.